Je nám líto, že jste se zakoupenými produkty u nás nespokojeni a chcete je reklamovat.

Jestliže jste s produktem zakoupeným na našem eshopu z nějakého důvodu nespokojeni, máte samozřejmě právo jej reklamovat. Zboží musí být pochopitelně v nepoškozeném stavu. Upozoňujeme, že na vlasový materiál, který byl vámi následně přebarvován se již reklamace nevztahuje. Více podmínek týkajících se uznání reklamace si můžete přečíst v našem reklamačním řádu.

Prosím, popište svůj problém detailně, usnadní nám to průběh řešení reklamace.

Za každý uvedený nedostatek budeme rádi a budeme pracovat na tom, abychom se případným chybám do budoucna vyhnuli.

V reklamačním formuláři nezapomeňte uvést:

  1. Přesný a detailní popis vaší nespokojenosti a důvodu, proč zboží reklamujete.
  2. Přesný popis toho, co jste se zbožím po zakoupení prováděli. Popište opravdu detaily, tedy jak často jste vlasy myli a jakou kosmetikou, jak vlasy v průběhu vašeho nošení vypadaly a jak se chovaly, jestliže jste vlasy chemicky dobarvovali, uveďte popis vaší práce a s jakými barvy jste pracovali a podobně. Prosíme o upřímnost a pravdivost informací, urychlí to průběh řešení reklamace. 
  3. Vše prosím zdokumentujte a pošlete fotografie produktu společně s formulářem na email suchy@profibeauty.cz.
  4. Zboží nám odešlete zpět, případně doneste osobně na prodejnu, v originálním balení a s dokladem o zakoupení. Doporučujeme zboží zaslat jako pojištěný doporučený balík, abychom v případě ztráty od pošty, měli možnost balík dohledat. Reklamované zboží zašlete na adresu: ProfiBeauty s.r.o., Korunní 20, 120 00 Praha nebo se dostavte na tuto adresu osobně po předchozí domluvě.
  5. V reklamačním formuláři nezapomeňte uvést vaše číslo objednávky, jméno a kontaktní údaje jako je telefonní číslo a emailová adresa.

↓ REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE